live score!!!

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Θέλει να γίνει ροκ σταρ η κόρη του Βουλγαράκη

«Πάρε από μένα» τραγουδά η κόρη του κ. Γιώργου Βουλγαράκη. Οπως φαίνεται, όμως, δεν πήρε τίποτα από τον μπαμπά της, αφού οι μελλοντικές της φιλοδοξίες δεν έχουν να κάνουν σε καμία περίπτωση με την πολιτική. Κι ενώ η ελληνική πολιτική σκηνή κινείται στους ρυθμούς του σκληρού ροκ, η 20χρονη Παυλίνα Βουλγαράκη ροκάρει σε μουσική σκηνή της Αθήνας μαζί με τους συμμαθητές της από το Κολλέγιο.



Η ίδια μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» κάνει σαφές πως το τραγούδι είναι η μεγάλη της αγάπη, αλλά προτεραιότητά της είναι να τελειώσει τις σπουδές της.

«Πρώτος μου στόχος αυτή τη στιγμή είναι να τελειώσω τις σπουδές μου εδώ και να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, δεν ξέρω τι θα γίνει…», δηλώνει η κόρη του πρώην υπουργού, η οποία διανύει το τρίτο έτος των σπουδών της στην Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Ωστόσο, παραδέχεται πως το όνειρό της δεν είναι να ασχοληθεί επαγγελματικά με την Ψυχολογία, αφού το τραγούδι είναι αυτό που αγαπάει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, δείχνει ιδιαίτερα προσγειωμένη, αφού προς το παρόν η ενασχόλησή της με τη μουσική γίνεται ως χόμπι και εντελώς ερασιτεχνικά: «Δεν είναι όνειρό μου να κάνω επάγγελμα το αντικείμενο των σπουδών μου. Λατρεύω το τραγούδι και μακάρι κάποτε να το κάνω και ως επάγγελμα. Βέβαια, μπορεί να βρεθεί κάποιος και να μου πει πολύ απλά ότι “δεν το 'χω”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου