Αυτό το υβριδικό δεν είναι βαρετό. Δειτε το βίντεο και θα καταλάβετε…
Και δεν θα το δεις να κυκλοφορεί κάθε μέρα. Μάλιστα για να εξασφαλιστεί η μοναδικότητα των 918 Spyder, θα παραχθούν μόλις 918 μονάδες. Η παραγωγή είναι προγραμματισμένη
να αρχίσει στις 18 του Σεπτέμβρη του 2013 ή σαν να λέμε 9/18 με αμερικανική διατύπωση (πως λένε 9/11 ή «nine eleven» για την επίθεση στους Πύργους; ) και οι παραδόσεις στους πρώτους τυχερούς θα αρχίσουν το Νοέμβριο του 2013.
Η 918 Spyder κινείται από ένα μοναδικό υβριδικό σύστημα. Αποτελείται από ένα υψηλής περιστροφής V8 κινητήρα με κυβισμό άνω των τεσσάρων λίτρων και βγάζει 500 άλογα στο σύνολο. Έχει πίσω κίνηση (τι καλά...), επτατάχυτο κιβώτιο PDK. Η μονάδα αποθήκευσης ενέργειας βασίζεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου που μπορούν να χρεωθούν από μία συμβατική πρίζα, παρέχοντας αυτονομία των 25 χιλιομέτρων με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για να πηγαίνεις για ψώνια με την Porsche — λέμε τώρα. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη συγκεκριμένη χώρα και το δίκτυο ρεύματος, που είναι περίπου τρεις ώρες.
Η προβλεπόμενη κατανάλωση είναι 3,0 l/100 χλμ, ενώ κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 320 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει ότι η Spyder θα είναι σε θέση να κάνει το γύρο της πίστας του Nürburgring Nordschleife σε λιγότερο από 7 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα, πιο γρήγορα δηλαδή και από την Porsche Carrera GT, η οποία χρειάζεται 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα σε αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια είναι 150 χλμ/ώρα.
Κράτησα για το τέλος την τιμή: 645.000€… Τιμή Γερμανίας… Καλό; Όση οικονομία θα κάνεις από το υβριδικό θα χρειαστείς γύρω στις 918 ζωές για να την αποσβέσεις. Αλλά αυτά έτσι είναι… Εδώ πληρώνεις το πρωτοποριακό του πράγματος, το «τεχνολογικό Χόλιγουντ».
Δες το βίντεο.
Και δεν θα το δεις να κυκλοφορεί κάθε μέρα. Μάλιστα για να εξασφαλιστεί η μοναδικότητα των 918 Spyder, θα παραχθούν μόλις 918 μονάδες. Η παραγωγή είναι προγραμματισμένη
να αρχίσει στις 18 του Σεπτέμβρη του 2013 ή σαν να λέμε 9/18 με αμερικανική διατύπωση (πως λένε 9/11 ή «nine eleven» για την επίθεση στους Πύργους; ) και οι παραδόσεις στους πρώτους τυχερούς θα αρχίσουν το Νοέμβριο του 2013.
Η 918 Spyder κινείται από ένα μοναδικό υβριδικό σύστημα. Αποτελείται από ένα υψηλής περιστροφής V8 κινητήρα με κυβισμό άνω των τεσσάρων λίτρων και βγάζει 500 άλογα στο σύνολο. Έχει πίσω κίνηση (τι καλά...), επτατάχυτο κιβώτιο PDK. Η μονάδα αποθήκευσης ενέργειας βασίζεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου που μπορούν να χρεωθούν από μία συμβατική πρίζα, παρέχοντας αυτονομία των 25 χιλιομέτρων με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για να πηγαίνεις για ψώνια με την Porsche — λέμε τώρα. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη συγκεκριμένη χώρα και το δίκτυο ρεύματος, που είναι περίπου τρεις ώρες.
Η προβλεπόμενη κατανάλωση είναι 3,0 l/100 χλμ, ενώ κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 320 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει ότι η Spyder θα είναι σε θέση να κάνει το γύρο της πίστας του Nürburgring Nordschleife σε λιγότερο από 7 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα, πιο γρήγορα δηλαδή και από την Porsche Carrera GT, η οποία χρειάζεται 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα σε αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια είναι 150 χλμ/ώρα.
Κράτησα για το τέλος την τιμή: 645.000€… Τιμή Γερμανίας… Καλό; Όση οικονομία θα κάνεις από το υβριδικό θα χρειαστείς γύρω στις 918 ζωές για να την αποσβέσεις. Αλλά αυτά έτσι είναι… Εδώ πληρώνεις το πρωτοποριακό του πράγματος, το «τεχνολογικό Χόλιγουντ».
Δες το βίντεο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου