live score!!!

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ανεκδοτάκι !

4 καλόγριες από ένα μοναστήρι ψηλά στο βουνό αποφασίζουν να το σκάσουν ένα βράδι και να κατέβουν στην πόλη για να μάθουν πως διασκεδάζουν οι θνητοί .
Παίρνουν ένα βράδυ το τζιπ και την κάνουν για την πόλη . Επιστρέφοντας στο μοναστήρι ξημερώματα σε μια στροφή στο βουνό φεύγει το τζιπ από τον δρόμο, και πέφτουν σε γκρεμό και σκοτώνονται ......
Και οι τέσσερις μαζί βρίσκονται στην πόρτα του παραδείσου με τον Αγ. Πέτρο να τις καλωσορίζει 
Καλημέρα αδελφές λέει
-Η διαδικασία είναι απλή. Μπείτε η μία πίσω από την άλλη και θα απαντάτε ειλικρινά σε ότι σας ερωτώ.
Τι κακό έχεις κάνει λέει στην πρώτη 
Αυτή σκύβει το κεφάλι και λέει χαμηλόφωνα .
-Εγώ Άγιε με την άκρη του δακτύλου μου ακούμπησα ένα ………ανδρικό μόριο
-Δεν είναι τίποτα αυτό τις απαντά . Ξέπλυνε το δάκτυλο σου τρις φορές και πέρνα τις λέει δείχνοντας μία λεκάνη με αγιασμό.
-Εσύ τι κακό έχεις κάνει λέει στην δεύτερη 
Κοκκινίζει η δεύτερη και λέει
- Εγώ Άγιε έπιασα…………..ένα ανδρικό μόριο
Δεν είναι τίποτα αυτό τις απαντά . Ξέπλυνε την παλάμη σου τρις φορές και πέρνα τις λέει δείχνοντας την λεκάνη με τον αγιασμό.
- Εσύ τι κακό έχεις κάνει λέει στην τρίτη
- Εγώ , εγώ άγιε να πω πρώτη λέει η τέταρτη
- Με την σειρά σου αδελφή λέει ο άγιος
- Δώσε μου να κάνω γαργάρες γιατί η άλλη θα πλύνει τον κώλο της!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου